Όπως είχα γράψει πριν από 20 μέρες, είχα στείλει ένα email στο σουπερμάρκετ από το οποίο ψωνίζω σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα που κρατάνε.
Αφού περάσανε 20 μέρες και δεν είχα πάρει καμία απάντηση, τους πήρα τηλέφωνο. Αφού εξήγησα στην τηλεφωνήτρια περί τίνος πρόκειται, με συνέδεσε με το αρμόδιο τμήμα όπου ξαναεξήγησα σε μία πολύ ευγενική κυρία το θέμα. Μου είπε ότι δεν είχε λάβει ποτέ το μήνυμα και ότι αν το είχε λάβει θα το θυμόταν. Μου ζήτησε αν είναι δυνατόν να της το ξαναστείλω, αυτή τη φορά όχι μέσω του website τους, αλλά στο δικό της (επαγγελματικό) email. Της το έστειλα, και έπειτα από λίγη ώρα με πήρε τηλέφωνο για να μου επιβεβαιώσει ότι το έλαβε. Μου είπε ότι καταλαβαίνει ότι θα έπρεπε να έχω ήδη πάρει απάντηση, αλλά δυστυχώς δεδομένου ότι (για όποιον λόγο) αυτή τώρα το πήρε θα υπάρξει κάποιο διάστημα μέχρι να μου απαντήσει.
Η εντύπωση που μου έδωσε ήταν ότι κάνει καλά την δουλειά της.
Τώρα ξαναπεριμένουμε.
Πολύ ενδιαφέρον. Ομολογώ πως το έχασα το προηγούμενο post και τα διάβασα και τα 2 τώρα. Με ενδιαφέρει πολύ να δω που διαθέτουν τα στοιχεία μας. Περιμένω τις εξελίξεις.
Χμμμ και εμενα με ενδιαφέρει πολύ. Τουλάχιστον το πρώτο βήμα εγινε και χαιρομαι πολυ που σε αντιμετώπισαν θετικα και πρόθυμα, ό,τι και αν απαντήσουν. Εν αναμονή λοιπον!
Καλησπέρα. Κι εμένα με ενδιαφέρει να μάθω.
Ενημέρωσέ μας όταν έχεις κάτι νεότερο.