Στο άπειρο και ακόμα παραπέρα

Καινούριο επάγγελμα

Είχε μείνει σταθερός στον παλαιοντολόγο για χρόνιααααα. Ε, από τη στιγμή που το ξεπέρασε, έχει αλλάξει γνώμη πολλές φορές.

Εδώ και κάμποσο καιρό λοιπόν, ο Γιώργος δηλώνει νέο επάγγελμα ως στόχο. Ο στόχος του λοιπόν είναι, όταν μεγαλώσει να ιδρύσει μια εταιρεία που θα φτιάχνει βιντεοπαιχνίδια. Στην αρχή βέβαια θα δουλεύει για άλλους, να μάθει τη δουλειά και το σύστημα, αλλά ο μακροπρόθεσμος στόχος είναι να αποκτήσει τη δική του εταιρεία.

Όλα αυτά μετά το ΜΙΤ έτσι; Μην ξεχνιόμαστε!

9 thoughts on “Καινούριο επάγγελμα

  1. Sophia

    XAXAXAXA!! Ωραία, όταν θα πάει στο ΜΙΤ, θα πεταχτώ για παρέα να δω και τους φίλους!!
    ;-ΡΡΡ

  2. Θανάσης

    Αυτο ειναι ενα πολυ ενδιαφερον επαγγελμα! Συνδιαζει επιστημη/μηχανικη με τεχνη. Ειναι πολυ δημιουργικο αλλα και αναλυτικο. Σαν πεδιο αγορας κινειται πολυ γρηγορα και πρεπει να παιζεις διεθνως.

    Ο Γιωργος μπορει να αλλαξει γνωμη και αλλες πολλες φορες στην παιδικη του ηλικια, αλλα εχω την αισθηση οτι σαν ενηλικας ειναι πολυ πιθανο να κανει αυτο το επαγγελμα!

    Υπαρχουν και ελληνικες εταιριες με σημαντικη διεθνη παρουσια στα MMORPGs:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Aventurine_SA
    Ξερω επισης και κατι ελληνοαυτραλους που εχουν την δικια τους μικρη εταιρια video games (πουλανε νομιζω designed characters & objects σε μεγαλες εταιριες που φτιαχνουν ολοκληρωμενα παιχνιδια).

  3. Στέλλα Post author

    Θανάση σε αυτό (και όχι μόνο άλλωστε) συμφωνούμε απόλυτα.
    Κι εγώ θεωρώ πως αυτό είναι ένα επαγγελμα που ταιριάζει πάρα πολύ στον Γιώργο, στα γούστα και τις ικανότητές του.
    Αυτό που θέλει, είναι να ξεκινήσει από τώρα να μαθαίνει κάποια βασικά πράγματα, που θα τον βοηθήσουν να δημιουργήσει το παιχνίδι του. Εδώ είναι που το σκεφτόμαστε λιγάκι, τι θα ήταν το καλύτερο. Μια γλώσσα προγραμματισμού (βρήκαμε διάφορες γλώσσες προγραμματισμού για παιδιά), ίσως τα βασικά του φλας…
    Ακόμα και να μην κάνει αυτό το επάγγελμα, αυτές οι γνώσεις σίγουρα θα του είναι χρήσιμες.

  4. Θανάσης

    Να δημιουργρησει το παιχνιδι του, πότε; Σε λιγα χρονια ή οταν μεγαλωσει;
    Σε λιγα χρονια μπορει να κανει παιχνιδακια αλλα κατι πολυπλοκο θα ηταν μαλλον απαγορευτικό (δεν ξερω και τι εχει στο μυαλο του). Για skill-set οταν μεγαλωσει δεν χρειαζεται να ανησυχητε πολυ. Εγω δεν θα σκεφτομουν ποια γλωσσα προγραμματισμου ειναι η πιο καταλληλη, ετσι γενικως. Θα ξεκιναγα απο την αναγκη να φτιαξει καποιος παιχνιδι και θα το δουλευα με τον Γιωργο απο εκει. Στο πανεπιστημιο του UNSW στο Sydney εχουν ενα πολυ ενδιαφερον μαθημα που φτιαχνουν παιχνιδια. Οι φοιτητες δουλευουν σε ομαδες, βαζουν πολλες ωρες δουλειας και σε ενα τριμηνο εχουν αξιολογοτατα παιχνιδακια. Υπαρχουν ειδικες γλωσσες και περιβαλλοντα προγραμματισμου που βοηθανε σε αυτο. Για δειτε αυτα τα λινκς:
    http://www.yoyogames.com/make
    http://www.cse.unsw.edu.au/~ge8001/ (το μαθημα που ελεγα, τα λινκς με τα tutorials ειναι τα ιδια με το yoyogames.com/make, αλλα εχει και αλλες γενικες πληροφοριες σε pdf)
    http://blogs.unsw.edu.au/gameslab/
    http://www.etc.cmu.edu/curriculum/gamedesign/

  5. Στέλλα

    Ξέρει καλά πως θα ξεκινήσει φτιάχνοντας κάτι απλό, δεν περιμένει πως θα κάνει κατ’ευθείαν το καινούριο WOW!!! Αλλά θα ήθελε να μπορούσε να ξεκινήσει από τώρα να μαθαίνει κάποιο εργαλείο που θα τον βοηθήσει να το φτιάξει. Κι εκεί δεν ξέρουμε ποιός θα ήταν ο καλύτερος τρόπος να τον βοηθήσουμε, να είναι κάτι που δεν θα είναι τόσο δύσκολο που να τον αποτρέψει/απογοητεύσει, αλλά και να του φανεί χρήσιμο.
    Τα λινκς ειναι πολύ ενδιαφέροντα, θα τα κοιτάξω όλα.

  6. Θανάσης

    Τα εργαλεια για να φτιαξει το WoW *δεν* θα τα μαθει τωρα. Αυτο που μπορει να μαθει ειναι το ψαξιμο (τα λεγαμε και γενικως αυτα, για την εκπαιδευση). Θα καταλαβει καποια προβληματα (παρα πολυ σημαντικο αυτο). Για παραδειγμα θα μπορει να συνειδητοποιησει τι σημαινει design choice, τι σημαινει interface, τι σημαινει ιδεα και τι σημαινει υλοποιηση της ιδεας (ολα αυτα σε πολυ απλες μορφες). Οτι υπαρχουν πολλα εργαλεια για να κανεις την ιδεα πραγματικοτητα και οτι καποια ειναι πιο καταλληλα για μια συγκεκριμενη ιδεα. Ετσι μπορει να εκτεθει σε καποιες απλες μορφες προγραμματισμου αλλα αυτο δεν ειναι το ζητουμενο. Το ζητουμενο ειναι μεσα απο την *πραξη* (και εκει πρεπει να διαλεξετε απλα εργαλεια και ιδεες) να καταλαβει αυτα που γραφω παραπανω, και να ζησει καποια απο τα βηματα της δημιουργιας. Αυτο θα του δωσει γερες βασεις και το κυριοτερο, δυνατα κινητρα για να συνεχισει σε πολυπλοκα πραγματα στο μελλον. Οσο μπορειτε, να μην του δειχνετε πραγματα αλλα απλα να τον βοηθατε να τα βρει μονος του με κατευθυνομενες ερωτησεις. Απο τα λινκς ισως βρειτε καλους σπορους για εργαλεια.

  7. Pingback: Η καριέρα | Στο άπειρο και ακόμα παραπέρα

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *