Προηγούμενο άρθρο σχετικά με το θέμα: Φωτοβολταϊκά στην σκεπή. Ερωτήσεις προς την ΡΑΕ και τις εταιρείες του χώρου.
Και το βραβείο της εταιρείας που απάντησε πρώτη πάει στην PHOTOVOLTAIC.
Η απάντησή τους είχε δύο word documents ώς συννημένα. Οι τίτλοι των συννημένων ήταν:
“FWTOBOLTAIKOS STATHMOS 100 kWp ΝΕΟ.doc” και
“Dikaiologitika adeias paragwgis_ti prepei na staloun.doc”
Το κείμενο της απάντησης τους ήταν το εξής:
” ”
Αυτό.
Τίποτα. Ένα άδειο email με δύο συννημένα τα οποία αναφέρονται σε επενδύσεις 600.000€ +ΦΠΑ (σύμφωνα με τα αρχεία) και τα δικαιολογητικά που χρειάζονται.
Σχετικά με τις ερωτήσεις μου ούτε μία απάντηση.
Τους γράφω λοιπόν το εξής:
Τα κείμενα που μου στείλατε ήταν άσχετα με τις ερωτήσεις μου.
Αν η εταιρεία σας δεν ασχολείται με εγκαταστάσεις σαν αυτή που σας περιγράφω μπορείτε να το πείτε.
Το να μου στείλετε ένα πακέτο που είναι το άσχετο από αυτό που ρωτάω (δεδομένου ότι λέω ότι δεν
με ενδιαφέρει να πουλάω ρεύμα, και περιγράφω και το μέγεθος της εγκατάστασης που θέλω να κάνω)
δείχνει τουλάχιστον ότι δεν μπήκατε καν στον κόπο να διαβάσετε τις ερωτήσεις μου.
Σας ευχαριστώ,
Και εκεί που περίμενα κάποια απάντηση στις ερωτήσεις μου, με παίρνουν τηλέφωνο (παρ’ ότι είχα ζητήσει οι απαντήσεις τους να είναι μέσω email).
Δεδομένου ότι με πήραν τηλέφωνο αντί να μου απαντήσουν μέσω email θα μεταφέρω την συζήτηση έτσι όπως την θυμάμαι εγώ:
-Παρακαλώ
-Γιά σας, θα ήθελα να μιλήσω με τον κύριο Koyan XXXXXXXXXX
-Ο ίδιος.
-Λέγομαι ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ και τηλεφωνώ από την εταιρεία PHOTOVOLTAIC.
-Μάλιστα
-Μας στείλατε ένα μύνημα σήμερα που μας λέγατε ότι δεν κάνουμε καλά την δουλειά μας.
-Σας έστειλα ένα μύνημα στο οποίο σας έλεγα ότι δεν απαντήσατε τις ερωτήσεις που σας έκανα, αλλά μου στείλατε μία απάντηση κονσέρβα, και αυτό το θεωρώ αντιεπαγγελματικό.
-Κύριε ΧΧΧΧΧΧΧ ξέρετε ποιος είμαι εγώ?
-Όχι
-Κύριε, η PHOTOVOLTAIC είναι εταιρεία στον χώρο από το 198Χ και έχει κάνει το 70% των εγκαταστάσεων στην Ελλάδα.
-Μάλιστα, αλλά παρόλα αυτά, δεν μου απαντήσατε στις ερωτήσεις μου, και πιστεύω ότι το να μην είχατε απαντήσει καθόλου, θα ήταν καλύτερο από το να μου στείλετε τίποτα.
-Μα τι λέτε κύριε, τι περιμένετε, να γράφετε εσείς μία έκθεση και μετά να χτυπάτε παλαμάκια και να χορεύουμε? (πράγματι, μου είπε αυτό το πράγμα, αυτό το θυμάμαι πολύ καλά)
-Συγνώμη? Εγώ σας ρώτησα απλά αν αναλαμβάνει η εταιρεία σας οικιακές εγκαταστάσεις φωτοβολταϊκών.
-Κύριε αυτό που λέτε είναι ουτοπικό. Δεν γίνεται. Τέτοια επένδυση δεν αποδίδει. Το καταλαβαίνετε ότι εγώ κάνω ζημιά στην εταιρεία μου λέγοντάς σας να μην αγοράσετε κάτι τέτοιο.
-Σας ευχαριστώ, θα μπορούσατε να μου το είχατε γράψει αυτό σαν απάντηση στις ερωτήσεις μου αντί να μου στείλετε κάποια άσχετα κείμενα
-Αυτά που σας έστειλα σας τα έστειλα για να σας δείξω ότι αυτό που ζητάτε δεν γίνεται. Ξέρετε όπως ο δικός σας χρόνος είναι πολύτιμος, έτσι είναι και ο δικός μας.
-Εντάξει, σας ευχαριστώ
-Γειά σας.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Όπως καταλήγουν πάντα αυτές οι συζητήσεις: “Και Γ__Ω τις χώρες!!!”
Επειδή σε μία χθεσινοβραδυνή συζήτηση κατέληξα για πολλοστή φορά σε αυτή τη φράση, ο συνομιλών νόμιζε ότι εννοούσα την κυβέρνηση, οπότε διευκρινίζω: “Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ. Ο ΦΟΒΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ, ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΠΡΟΙΚΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΘΕΙΕΣ ΑΡΕΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!”.
Συγνώμη αν ακούγεται κάπως άσχετο με το παραπάνω θέμα αλλά νομίζω πως είναι η πηγή όλων των αντίστοιχα γελοίων περιστατικών…
Εντάξει, τι περίμενες τώρα και εσύ! Οι εγκαταστάσεις
(με πούλησε το σύστημα…lol) αυτές ονομάζονται εξαιρέσεις (
Δεν ξαναγράφω. Να είσαι καλά
Αααααααχ (βαθυς αναστεναγμος)… μετα απο γελια. Ειναι κωμικοτραγικο πως να το κανουμε! Παντως οπως λεει και το ρητο, “τιποτε δεν ειναι αχρηστο… παντα μπορει να χρησιμοποιηθει ως ενα παραδειγμα προς αποφυγη”. Πραγματι αυτο ειναι ενα πολυ ωραιο συνοπτικο παραδειγμα για το πως ΜΗΝ αντιμετωπιζεις πελατες (ή ακομα και το γενικο καινο) που καλλιστα θα μπορουσε να διδασκετε στα πανεπιστημια. Αν και ειναι μαλλον ακραιο, οποτε θα ειχε χρησιμοτητα ως ευκολη ασκηση/παραδειγμα.
Ας μην αναλυσουμε εδω ολα τα τραγικα που εκανε ο τυπος.
Οταν ακουω το επιχειρημα “ξερεις ποιος ειμαι εγω?” (υπαρχει σε διαφορες μορφες) αμεσως καταλαβαινω οτι δεν προκειται να συνεχισω σοβαρη συζητηση με τον αλλο και αναλογα με τα κεφια μου, ειτε διακοπτω γρηγορα και συνηθως ευγενικα, ειτε το συνεχιζω για να σπασω πλακα (ειμαι κακος το ξερω).
Ο τυπος βεβαια εδειξε “ομορφοτατα” σημαδια αμεσως αρχιζοντας με το επιθετικοτατο “Μας στείλατε ένα μύνημα σήμερα που μας λέγατε ότι δεν κάνουμε καλά την δουλειά μας”. Εγω παντως στην δηλωση του αυτη θα απαντουσα απεριφραστα “ναι”, γιατι στο κατω κατω αυτο εκανες (και πολυ σωστα βεβαια). Αυτο του ειπες και εσυ βεβαια με την απαντηση σου, αλλα οι μονολεκτικες απαντησεις εχουν παντα πιο πλακα 😛
Έχω ακούσει για περιπτώσεις και περιπτώσεις “εξυπηρέτησης” πελατών αλλά αυτό “Κύριε ΧΧΧΧΧΧΧ ξέρετε ποιος είμαι εγώ?” ξεπερνάει κάθε όριο θράσους και βλακείας.
ΠΑιδιά εγώ είχα πολύ καλή εξυπηρέτηση από την σολαρ στη Θεσσαλονίκη για φωτοβολταϊκά. Το σαιτ ειναι http://www.solar.com.gr, και μου εκαναν και καλη τιμη.