Στο άπειρο και ακόμα παραπέρα

Πρωτάκια και παλιοσειρές μαζί!

Χτες είχαμε ενημέρωση γονέων στο γυμνάσιο (πλέον) του Γιώργου. Χωρίς να έχουμε λοιπόν προηγούμενη εμπειρία από κάτι τέτοιο και έχοντας στο μυαλό μας τις αντίστοιχες ενημερώσεις που γινόντουσαν στο δημοτικό, πήγαμε άνετοι και ωραίοι στο γυμνάσιο να ενημερωθούμε. Φτάσαμε εκεί και είπα γελώντας “είμαστε κι εμείς πρωτάκια”, διασκεδάζοντας με το γεγονός πως πάμε για πρώτη φορά. Σε λίγη ώρα όμως, ένιωσα πραγματικά έτσι!

Είχαμε ξαναπάει στο χώρο βέβαια, αλλά τώρα ήμασταν εκεί, από τη μια για συγκεκριμένο λόγο και από την άλλη χωρίς να ξέρουμε ακριβώς τι πρέπει να κάνουμε. Σε ένα μεγάλο χώρο, πολλοί γονείς, κάποιοι γνωρίζονταν και μίλαγαν μεταξύ τους, κάποιοι μίλαγαν με καθηγητές, κι εμείς… κοιτάγαμε ο ένας το άλλο και γύρω γύρω και νιώθαμε χαμένοι και μικρούληδες, ακριβώς όπως τα πρωτάκια! Ευτυχώς ήταν μια καθηγήτρια την οποία την είχαμε ξαναδεί και, αφού μας είπε μερικά πράγματα για τον Γιώργο, μας εξήγησε και τι θα γίνει γενικά.

Στην αρχή μαζευτήκαμε όλοι οι γονείς για να μας γίνει γενική ενημέρωση και μετά έπρεπε να τριγυρίσουμε τις αίθουσες για να μιλήσουμε με τον κάθε καθηγητή ξεχωριστά. Και εκεί ήρθε η δεύτερη απορία: ποιοί είναι οι καθηγητές του Γιώργου;;; Γιατί οκ, θυμόμασταν 2-3 με τους οποίους είχαμε μιλήσει. Οι άλλοι; Ούτε τα ονόματά τους ξέραμε, ούτε καλά καλά ποιά είναι όλα τα μαθήματα και σε ποιά έχει διαφορετικό καθηγητή από τα άλλα. Άραγε ιστορία του κάνει διαφορετικός καθηγητής από τον φιλόλογο; Και πόσους φιλόλογους έχει τέλος πάντων;;;; Θα έπρεπε να έχουμε πάει με το σκονάκι μας, να έχουμε όνομα καθηγητή και μάθημα, ώστε να μη φαινόμαστε τόσο χαμένοι!

Στο τέλος βέβαια τα καταφέραμε, όπως κάνουν και όλα τα πρωτάκια άλλωστε. Ρωτήσαμε, μάθαμε και μετά… ρωτήσαμε ξανά, τους σωστούς καθηγητές αυτή τη φορά, να μας πουν για το παιδί μας. Και το 95% αυτών που ακούσαμε ήταν κάτι πάνω από καλά λόγια. Το “αρνητικό” 5% ήταν επειδή είναι κάπως ανοργάνωτος (χύμα χαρτιά, καμιά φορά φέρνει λάθος βιβλίο κλπ) και δυο καθηγήτριες θα θέλανε να διαβάζει λίγο πιο εντατικά. Αλλά ήταν τόσο καλά τα καλά λόγια… Ακούσαμε ένα σωρό συγχαρητήρια γιατί το παιδί μας είναι εξαιρετικά έξυπνο, πολύ πιο ώριμο από την ηλικία του, με πολλές γνώσεις, επίπεδο σαφώς ανώτερο από αυτό που περιμένεις για την πρώτη γυμνασίου, με ήθος, ευγενικό, καλό… Ακούσαμε χαρακτηρισμούς όπως “ιδιαίτερος”, “χαρισματικός”. Και βέβαια όλοι σχολίασαν το πόσες πολλές απορίες έχει, το πόσο συμμετέχει, τις γενικότερες γνώσεις του. Έχει καταφέρει να τους εντυπωσιάσει -σχεδόν- όλους.

Μπορεί να μην περιμένεις τους άλλους για να μάθεις το πόσο καλό είναι το παιδί σου, αλλά όπως και να το κάνουμε, όταν το ακούς, φουσκώνεις κάπως από περηφάνια. Και έτσι φύγαμε από το σχολείο, δυο πολύ ευτυχισμένα και φουσκωμένα πρωτάκια!

Και μετά ήρθε η σημερινή μέρα, που ήταν η ενημέρωση για την Ιωάννα. Εκεί πια πήγαμε ως… βετεράνοι, στις μεγάλες τάξεις. Παλιοσειρές πλέον! Και με δεδομένο πως η Ιωάννα έχει τη δασκάλα που είχε πριν ο Γιώργος, ακούσαμε και ακριβώς τον ίδιο λόγο που είχε κάνει και πρόπερσι, για το τι χάλια βιβλία έχει η Πέμπτη δημοτικού και γενικά το τι στόχους έχουμε και τι περιμένουμε κλπ κλπ. Και για την Ιωάννα δεν άκουσα ούτε ένα αρνητικό, πετάει το κοριτσάκι, οπότε έφυγα φουσκωμένη για δεύτερη μέρα!

Έχω δυο πολύ καλά παιδιά!

4 thoughts on “Πρωτάκια και παλιοσειρές μαζί!

  1. Sophia

    Χαχαχα, σκεπάρνιααααααα καμαρωτάαααααα!!! Πράγματι, θα το επιβεβαιώσω, ΟΛΑ σου τα παιδιά, είναι αστέρια!!! ;-)))))))))

  2. Αννα

    Μέσα στην εβδομάδα θα έχω και εγώ την πρώτη συνάντηση με τους γονείς!!!
    Έχω ένα άγχος, μα ένα άγχος.
    Να φταίει το γεγονός πως δε ξέρω κανένα γονιό ενώ παλιότερα ήξερα τους περισσότερους;;;Ουφ και ουφ και ξανά ουφ!!!

    Να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!!

    Χάλια τα μαθηματικά της Ε, χάλια!!!

  3. Στέλλα Post author

    Σοφία, όλα τα παιδιά μου είναι αστέρια, πράγματι (μικρά και μεγάλα!)

    poseginamana.gr ευχαριστούμε για τις ευχές και ανταποδίδουμε

    Άννα, πρωτάκι κι εσύ φέτος! Όλα θα πάνε καλά, όπως πήγαν μέχρι τώρα.
    Όσον αφορά τα βιβλία της Πέμπτης, νομίζω έχουν γενικώς πρόβλημα… Για τα μαθηματικά φυσικά έχω ακούσει από όλους ανεξαιρέτως τα χειρότερα. Φέτος άκουσα και για τη γραμματική. Και λίγο που διαβάσαμε από το βιβλίο της Ιστορίας, έχει ορθογραφικά και συντακτικά λάθη (λείπουν ρήματα από προτάσεις, γράφει “κρότος” αντί για “κράτος”….). Και βεβαίως το βιβλίο των εικαστικών έχει τόσο κακή εκτύπωση… Και όταν πας να πεις στα παιδιά για έργα ζωγραφικής και τους έχεις μια εικόνα κακοτυπωμένη και αχνή, τι να δουν και τι να τους αρέσει…
    Τέλος πάντων…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.