Στο άπειρο και ακόμα παραπέρα

Ένα μήλο-παζλ στο σχολείο

Της Ιωάννας της αρέσουν πάρα πολύ τα μήλα και κάθε μέρα στο σχολείο θέλει ένα μήλο για δεκατιανό.

Φυσικά τα μήλα είναι σούπερ για δεκατιανό του σχολείου, όμως υπάρχει ένα μικρό θεματάκι: αν τα κόψεις μαυρίζουν. Υπάρχουν τρεις τρόποι για να το αντιμετωπίσεις αυτό:

  1. Δεν κόβεις το μήλο. Το παιδί το παίρνει ως έχει και το δαγκώνει απλά και όμορφα. Κανένα πρόβλημα με αυτή τη λύση, εκτός και αν το παιδί δεν επιμείνει ιδιαίτερα, οπότε πετάξει και το μισό μήλο γιατί… “έφτασε στο κουκούτσι”.
  2. Κόβεις φέτες και τις τρίβεις με λίγο λεμονάκι. Αυτό κάνει τις φετούλες να μην μαυρίζουν (και δεν δίνει και ιδιαίτερη γεύση, οι περισσότεροι δε θα το καταλάβουν).
  3. Ακολουθείς τη μέθοδο που θα σας δείξω παρακάτω. Αν το κάνεις μερικές φορές μετά γίνεται πανεύκολα, το μήλο δεν μαυρίζει και το παιδί έχει μαζί ένα μήλο-παζλ, που όπως και να το κάνουμε είναι πιο διασκεδαστικό από μερικές απλές φέτες!!!

Πάμε λοιπόν να σας δείξω πώς κόβει ο Κωνσταντίνος το μήλο κάθε μέρα για την Ιωάννα:

1. Παίρνουμε ένα ωραίο, σκληρό, ζουμερό και αρωματικό μηλαράκι. Προσοχή: θέλουμε να είναι βιολογικό, γιατί μένει με τη φλούδα του.

2. Με ένα μαχαίρι κόβουμε το μήλο όπως φαίνεται στη φωτογραφία, δηλαδή σα να θέλαμε να το κόψουμε στα δύο. Προσοχή, φτάνουμε μόνο μέχρι τη μέση του μήλου, δεν το κόβουμε μέχρι κάτω.

3. Γυρνάμε το μήλο ανάποδα και φέρνουμε την τομή που είχαμε κάνει στο πάνω μέρος, να είναι μπροστά μας. Θα κάνουμε μια ίδια τομή από την κάτω πλευρά του μήλου, αλλά κάθετα με την προηγούμενη, σα να σχηματίζαμε σταυρό. Κόβουμε ξανά μόνο μέχρι τη μέση.

4. Παίρνουμε το μήλο και κάνουμε τομή στον “ισημερινό” του, από την μια κάθετη τομή μέχρι την άλλη. Ενώνουμε δηλαδή τις δυο τομές που κάναμε προηγουμένως. Το μαχαίρι μας πρέπει να φτάνει μέχρι το κέντρο του μήλου, να κόψει δηλαδή και το κουκούτσι.

5. Κάνουμε το ίδιο και από την άλλη πλευρά, με τις δυο άλλες τομές.

6. Ανοίγουμε!

7. Εδώ έχει μια δυσκολία. Με το μαχαίρι μας αφαιρούμε το κουκούτσι. Αν έχετε το εργαλείο που λέγεται “παριζιέν” (το μεταλλικό εργαλείο που μοιάζει με κουταλάκι), θα βοηθήσει.

8. Έχουμε καθαρίσει το μήλο μας

9. Ενώνουμε τα κομμάτια. Το μήλο στέκεται όρθιο και δεν χωρίζει, καθώς τα ζουμερά κομμάτια του παζλ “κολλάνε” μεταξύ τους. Έτσι δεν έρχονται σε επαφή με τον αέρα και δεν μαυρίζουν.

10. Εγώ έχω πάρει από το mariaevita αυτό το πολύ ωραίο τάπερ που είναι ό,τι πρέπει για τα μήλα (αλλά και τα πορτοκάλια και άλλα τέτοια στρογγυλά φρούτα). Μας έχει βολέψει πολύ. Βάζουμε το μηλαράκι εκεί κάθε μέρα και το παίρνει η Ιωάννα στο σχολείο. Αν όμως δεν έχετε τέτοιο, κάνει φυσικά ένα σακουλάκι ή λίγο αλουμινόχαρτο.

Καλή διασκέδαση!

4 thoughts on “Ένα μήλο-παζλ στο σχολείο

  1. Μερούλα

    Φοβερό κολπάκι! θα το κόψω και με κεραμικό μαχαίρι και ελπίζω να μη μαυρίσει!

  2. Ναυσικά

    Να μπει βήμα βήμα παρακαλώ και στο σάιτ υπο το όνομα του koyan! Αντε να μην καθόμαστεεεεε! χχχχχχχχχχχ

  3. Αναστασία

    Πολύ ωραίο το παζλάκι!!! Εγώ κόβω το μήλο με κεραμικό μαχαίρι δεν μαυρίζει για ώρες, δοκιμάστε το!!

  4. Στέλλα Post author

    Χε χε Ναυσικά σε πρόλαβα! Το έβαλα ήδη βήμα βήμα, αλλά δε σκέφτηκα να το κάνω με το όνομα του koyan… Άσε που φαίνονται τα τρυφερά χεράκια μου στις φωτογραφίες χαχαχαχαχαχαχαχαχααχχααχαχα

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.