Η καταγγελία στο υπουργείο έγινε και είχε αποτέλεσμα.
Μας πήραν 2 φορές τηλέφωνο (από το υπουργείο) για διευκρινήσεις, μας έστειλαν και γράμμα (με κοινοποίηση και στην εταιρεία).
Χτες λάβαμε γράμμα και από την εταιρεία, η οποία φυσικά λέει πως στόχος της είναι η ικανοποίηση των πελατών και πως μόλις αντιληφθήκανε τι είχε συμβεί, διορθώσανε τις οδηγίες. Μας έστειλαν και τις διορθωμένες οδηγίες.
Να που μπορείς να κάνεις τη διαφορά καμιά φορά.
Ζήτω στην καλύτερη (παγκόσμια) επικοινωνία, κρίμα όμως που θα χάσουν οι προσεχείς αγοραστές τόσο ωραία κείμενα οδηγιών!
Ευχάριστο αυτό! Σύν Αθηνά & χείρα κίνει λοιπόν!